Lovely sunday!! Perfect to remenber how was the concert from Bruno Mars last tuesday. He was amazing, I'm speechless about how to describe the feeling. I't was at The O2 Arena and every ticket were sold out. But the best part was when we all together sang him happy b-day!!! I hope that the nex time he'll come I can enjoy it once again.
Perfecto domingo para recordar como fue el concierto de Bruno Mars. Fue impresionante, estoy sin palabras para decribirlo. Fue en el O2 Arena y todas las entradas estaban agotadas. Lo mejor fue cantarle el cumpleaños feliz :). Espero poder volver a verle otra vez.
XOXO

No hay comentarios:
Publicar un comentario